Процес на сертификация
ПРОЦЕС НА СЕРТИФИКАЦИЯ
Процесът на сертификация се състои от няколко задължителни стъпки, като на всяка от тях отговорности и ангажименти има клиентът (1), сертификационната организация (2) или и двете страни (1+2):
- Заявление за сертификация (1)
- Преглед на заявлението, допълнителна информация (2)
- Оферта за сертифицикация (2)
- Договор за сертифицикация (1+2)
- Планиране на одит (2)
- Сертификационен одит (Етап 1) – има за цел да установи точния обхват и граници на системата за управление, като удостоверява нейната адекватност с изискванията на стандарта (1+2)
- Сертификационен одит (Етап 2) – има за цел да установи правилното прилагане на изискванията на стандарта и на системата за управление в организацията (1+2)
- Препоръка за издаване на сертификат (2)
- Решение за сертифициране (2)
- Издаване на сертификат (2)
- Надзорни одити по време на периода на валидност на сертификата (1+2)
За повече информация относно процеса на сертификация може да ни потърсите чрез формата ни за контакт на сайта или директно на:
Телефон: 02 983 6000 или 052 602309
Имейл: office-bg@bureauveritas.com